Informare reclamatii

 Doriti să ne transmiteti o reclamatie?


Ne puteti transmite o reclamatie fie ca sunteti clientul nostru sau nu. Apreciem feedback-ul dumneavoastra deoarece ne permite sa ne imbunatatim activitatea pe viitor si sa remediem eventualele deficiente. Este important pentru noi sa va oferim posibilitatea de a comunica rapid si usor astfel incat, pentru a ne contacta puteti alege oricare dintre urmatoarele canale in vederea depunerii unei reclamatii:
  • a) la sediul central al BT Leasing ( din Cluj-Napoca, str.Constantin Brancusi, nr.74-76 et.1, 400462) la secretariat sau in cadrul directiilor/departamentelor prin urmatoarele canale de comunicare: fax, e-mail, scrisoare sau transmise prin intermediul institutiilor statului BNR, ANPC etc.
  • b) oricare din reprezentantele din teritoriu ale BT Leasing, prin fax, e-mail, scrisoare;
  • c) prin completarea formularului de contact de pe pagina web www.btleasing.ro
  • d) Aplicatia My Leasing (pentru clientii care s-au inregistrat in aplicatie).
Va rugăm să menționati datele dumneavoastra de identificare (ex: nume/ denumire completa, CUI, numar contract de leasing etc), produsul/serviciul sau reprezentanta din teritoriu a BT Leasing unde a avut loc situatia reclamata si sa anexati eventualele documente care ne-ar putea ajuta in solutionarea reclamatiei. Pentru a putea comunica mai rapid, va rugam sa ne transmiteti o adresa de email si un numar de telefon de contact, mai ales in cazul in care nu sunteti clientul nostru. Daca sesizarea este depusa de o terta persoana, care actioneaza in numele dvs. in baza unui mandat, va rugam sa ne transmiteti si mandatul.

Pe scurt, etapele pe care le parcurge o sesizare sunt urmatorii:
  • Daca avem o adresa de email va confirmăm primirea și înregistrarea sesizării. In cazul in care veti dori, puteti solicita informatii asupra stadiului de rezolvare a sesizarii depusa prin oricare dintre modalitatile de contact de mai sus. Ofiterul de Administrare Reclamatii sau inlocuitorul acestuia va raspunde in ce stadiu de solutionare este reclamatia dumneavoastra.
  • Analizam informatiile primite de la dumneavoastra si totodata informatiile existente in sistemul nostru, intrun mod obiectiv si conform legislatiei in vigoare.
  • In cazul in care concluziile analizei noastre sunt in sensul ca unele modificari sunt necesare, incercam sa implementam rapid aceste modificari.
  • Transmitem un raspuns care cuprinde punctul de vedere al BT Leasing fata de situatia semnalata. Raspunsul va cuprinde o sinteza a situatiei semnalate, rezultatul analizei, punctul de vedere oficial a BT Leasing, motivarea acestuia iar daca exista si se pot lua, masurile propuse cu privire la serviciile sau produsul reclamat.
Eforturile noastre sunt in a transmite raspunsul cel mai scurt timp, in maxim 15 zile iar daca din varii motive, independente de vointa noastra, termenul de 15 zile nu este suficient veti fi anuntat despre acest lucru. Cu toate ca ne dorim sa gasim mereu solutii care sa fie pe placul clientilor nostrii, vor fi si situatii in care solutia propusa de noi sa nu corespunda asteptarilor dumneavoastra de aceea va informam ca aveti dreptul de a utiliza mecanismele extrajudiciare de solutionare amiabila a disputelor precum medierea, va puteti adresa institutiilor si autoritatilor competente in gestionarea reclamatiilor consumatorilor, respectiv Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorului, (ANPC) si totodata aveti posibilitatea de a va adresa instantei judecatoresti competente.

Va multumim,

ECHIPA BT Leasing